Anteeksi pitkä päivitystauko. (Juu, inhoan vauva-aikoja) Tässä se "odotettu" viides osa sitten tuleekin, jälleen Lunan näkökulmasta.

1571427.jpg

Kaapo oli tehny rahaa niin paljon, et kone sytty tuleen. Mä olin syöttämässä Nicolee, mut näin sen kyl ikkunasta. Toi oli mun eka tulipalo, minkä mä nään. Aika pelottavaa.

1571394.jpg

Myöhemmin aamulla mä menin tekeen rahaa. Se oli ihan sairaan helppoo, piti vaan pyörittää jotain vipuu. Mut se oli kyl tosi raskasta, joten sain tehtyy 78 simoleonii. Oli se ihan hyvin, yhdellä kuntopisteellä. (Juu tosta en oo varma)

1571485.jpg

Sit mä menin syöttään ihanaa pikkustani. Se nauratti mua ihan kauheesti jokeltelemalla ja puklaamalla. (Ja mitäköhän noi kuplat on?)

1571464.jpg

Suski pissi aika usein lattialle. No, se oli pentu, mut kuitenkin mä toruin sitä.

1571468.jpg

Kaapokaan ei siivonnu, niin tietenkin mun piti luututa Suskin pissat. Yök.

1571478.jpg

Nicole oli kyl nätti vauva, ihana pikkunen. Sekin tykkäs musta yhtä paljon kuin mä siitä.

1571446.jpg

Jos mun tehtävä oli syöttää Nicole, niin Kaapon tehtävä oli kylvettää meidän neiti. Se tykkäs kylpee, vaik lavuaari oliki vähän pieni.

1571415.jpg

Toki Kaapo leikki Suskinkin kaa, mut kyl mä enemmän Nicolee hoidin ja Kaapo Suskii. Olihan meillä sentää kaks vauvaa hoidettavana.

1571473.jpg

Nicolen synttärit koitti hirveen nopeesti. Mä puhalsin kynttilät, kun ei Nicole viel ite osannu. Mut se näytti kyl tietävän, et oli tärkee päivä, ainaki hymystä päätellen.

1571482.jpg

Ja sit Nicolen oli aika kasvaa. Mä heitin sen ilmaan...

1571434.jpg

... ja sit menin syömään synttärikakkua. (Haarukalla...)

1571479.jpg

Mut mihinkäs meidän pikku tyttö livisti? Kaivelemaan vessanpönttöä, tietenkin. (Huom. Kuva otettu ennen hiusten muokkausta)

1571374.jpg

Suskinkin oli aika jättää pentuajat taakseen. Tällänen söpöliini siitä kasvoi.

1571472.jpg

Mä muutin Nicolen ulkonäköö. Se sai huivin päähänsä ja söpöt pikku saparot. Ihan nätti tyttö.

1571386.jpg

Sit me mentiin opetteleen pottailua, mut ei Nicole yhestä kerrasta oppinu. (Sori noi vanhat hiukset!)

1571490.jpg

Sit mentiin vessaan (?) opetteleen kävelyy, mut sekin oli ekalla kerralla tietty vaikeeta...

Tähän loppuun sit taloesittely, eli kuutososassa on sitten tämä talo.

1571550.jpg

Ensin pohjapiirrustus. Kuten huomaatte, ei mikään kamalan iso tai hieno talo, mutta tarpeeksi sopiva Lunalle, Kaapolle, Suskille ja Nicolelle.

1571554.jpg

Eli tässä talon "rakenne". Anteeksi kun seinät ovat alhaalla, mutta se oli tarkoituskin. No kuitenkin, nyt esittelyyn. Tuossa edessä minihuone on ns. eteinen, ihanainen lukunurkka. Siitä pääsee Nicolen "huoneeseen", josta avautuu aulan tyyppinen juttu, jossa on sitten Suskin kamoja. Siitä pääsee taas Kaapon ja Lunan makkariin ja vessaan. (Siis vessa on tuo valkoinen huone, jollei joku tajunnut) Ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä: keittiö. Scotioilla on nyt sitten pieni rahapula, että vähän outo talo...

Tässä tämä osa. Saavatko Luna ja Kaapo lisää lapsia? Tai saako Suski pentuja? Entä helpottuuko rahapula? Miten Nicole kasvaa? Ja kuinka nopeasti? Entä onko hänellä helppo lapsuus?

Siinä sitten ne kysymykset xD Kommentoikaa, vaikka ei olisi mitään asiaa. Se on sallittua.